pühapäev, 1. jaanuar 2017

Esimene postitus :D

Tere :D

Mina olen Eliise Leetsar ja veedan 2017/18 õppeaasta vahetusõpilasena Argentiinas. Otsustasin uuel aastal uue hooga tegutsema hakata ning blogi tegemine tundus asjalik mõte (see postitus on selline ülevaatlik, edaspidi kirjutan ikka pikemalt :D). Oma vahetusaastat tahan blogis kajastada, et jagada võimalikult suurele vaatajaskonnale oma reisikogemusi ja aidata tulevastel vahetusõpilastel kenasti vahetusaastale saada.

Alustuseks tutvustaksin ennast veidike lähemalt. Ma olen 15aastane, umbes kahe kuu pärast saan 16. Mu lemmikvärvideks on must ning pastelne sinine ja lilla. Ma kuulan ~80% ajast muusikat ja olen tõsiselt imestunud, et siiamaani pole ühtegi inglise keelset sõna olnud. Oma vaba aega sisustan raamatute lugemisega, jutukeste kirjutamisega ning videote tegemisega. Paar korda nädalas käin ka tsirkust ja niisama akrobaatikat tegemas.

Miks just Argentiina? Mu riigi valimine läks keeruliselt. Kui ma esimest korda ema-isa juurde läksin riikide valikuga, siis nende esimene lause oli: "Lõuna-Ameerikasse sina ei lähe." Aga peale lepinguvestlust tuli mu ema mu juurde ja ütles mulle: "Võta see YFU leht nüüd uuesti lahti ja vaatame need Ladina-Ameerika riigid üle." Riike sirvides teadsin, et tahan hispaania keelsesse riiki, mis jättis välja ainult Brasiilia. Mul läks mitu päeva enne kui jõudsin oma TOP 3 moodustada. Ecuador, Uruguay ja Argentiina. Ühel tormisemal sügisõhtul istusin elutoas kamina ees, klõpsisin nende riikide tabidel, kui mu isa tuli ja ütles: "Noh, näita, mis sul siin on. Argentiina." Ja ma tõin lepingu ja pliiatsi ja kirjutasin alla. Nüüd, kui ma olen Argentiina kohta rohkem uurinud ja lugenud, ei suuda ma eriti ette kujutada, et mõnda muuse riiki läheksin.

Tegin just huvi pärast oma Days Until äpi lahti ning sealt vaatas vastu 229. Jah, 229 päeva pärast pühin Eesti tolmu jalge alt ja kohvri pealt ning sõidan teisele poole maakera. Mu süda hakkas just kiiremini lööma. Nagu üks mu kunagine tantsutreener ütles, siis mõte unistuse täitumisest peabki kananaha tekitama ja südame kiiremini lööma panema.

Kui sul on soov ja võimalus mind aidata, siis saad seda teha annetades järgmisele kontole:
MTÜ YFU Eesti
Swedbank EE042200221001141378
Selgitus: Eliise Leetsar Argentiinasse

Päikest
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar