kolmapäev, 11. jaanuar 2017

Hei-hei!


Aeg on möödunud linnutiivul ja mõtlesin teha uue blogipostituse. Seekord jutustan teile, kuidas tuli mul mõte minna vahetusaastale.

     Mõte vahetusaastale minna tekkis mul enne jõule 2015, kui paar yfukat* käisid meil koolis infotundi andmas. Nad tegid meile ingliskeelset Kuldvillakut, tutvustasid YFUt ja rääkisid oma vahetusaastatest. Ma olin ennegi unistanud välismaale õppima minemisest, aga see oli hetk, kui mõistsin, et vahetusaasta on see, mis need mõtted üheks suureks TEOSTATAVAKS unistuseks kokku seob.

    Käisin ka YFU kontoris infotunnis (tegelikult kohe kahes- kutsusin sõbrannat kaasa, aga ta ei saanud tulla, kuid ma olin registreeritud ja mõtlesin, et mis siis ikka ja läksin teistkorda veel) ja siis teadsin kindlamalt kui oma nime, et vahetusaastale ma pean minema. Hakkasingi kohe uurima, et mis ja kuidas ning peagi leidsin end oma esimest avaldust täitmast

     Tulevastele vahetusõpilastele ütlen, et hingake korra sügavalt sisse ja välja ning võtke rahulikult. Taotlusankeet on alles esimene samm sellel pikal teekonnal ja midagi ei raiuta veel kivisse. Minu valikuteks olid Rootsi, Austria ja Inglismaa/Iirimaa, aga siin ma olen, minemas Argentiinasse. Millele võiks tähelepanu pöörata, on motivatsioonikiri. Aga jällegi pole põhjust muretseda, yfukad aitavad sellega TOKil. Oeh, tegelikult kogu see vahetusaastale minek on pikk ja keeruline protsess, kirjutan sellest mõni teine kord pikemalt :D
*yfukas on YFU vabatahtlik, enamustel juhtudel ise ka vahetusaastal käinud


Tekkis küsimusi? Kirjuta siia: eliiseleetsar@gmail.com
Tahad igapäevaselt kursis olla minu tegemistega? Minu Facebooki lehele saad siia klõpsates
Vahetusaastale minek hakkas ka sind huvitama? YFU kodulehele saab siitinfot infotundide kohta saab siit

Päikest
-Eliise

Kui sul on soov ja võimalus mind aidata, siis saad seda teha annetades järgmisele kontole:
MTÜ YFU Eesti
Swedbank EE042200221001141378
Selgitus: Eliise Leetsar Argentiinasse

Iga väiksemgi panus aitab mind lähemale minu unistuse täitumisele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar