neljapäev, 14. september 2017

Kuu aega lennust

Täna, neli nädalat tagasi pakkisin 30kilo maist vara kokku ja jätsin Tallinna lennujaamas lähedastega hüvasti. Möödunud kuu on olnud pöörane - uus riik, uus keel, uued inimesed jne. Teen kiirelt, sest esmaspäeval plaanin teha uue postituse, kui saab täis kuu aega siinses kodus ja siis kirjutan elust lähemalt.

Siin on kõige tihemini küsitud küsimused ja minu vastused, mida ma pea iga kord ka annan:


MILLAL SA TAGASI TULED?
Ma täpset naasmiskuupäeva veel ei tea, aga see jääb kuhugi juuni lõppu.

KUIDAS LÄHEB?
Hästi läheb, tänan küsimast.

KUIDAS ON?
Vinge.

KAS SA JUBA HISPAANIA KEELT OSKAD?
No hablo español (ma ei oska hispaania keelt), aga elu õpetab ja ma õpin täiega.

KUIDAS SA AASTAKS AJAKS PAKKISID?
Pesumasin and willpower. Mul pole tegelikult üldse palju asju. Ma ostsin päev enne minekut endale ühed teksad juurde, kolme paariga minemine oli suht risky business. Ma just eile käristasin ühed katki nii et jah. 

KUIDAS LEND OLI?
Pikk ja väsitav. Tallinnas lennujaama sisenemise ja Buenos Aireses väljumise vahe oli kuskil 28 tundi.

MIKS SA IKKAGI VAHETUSAASTALE LÄKSID?
Algul tundus selline fun ja must-do/have tegevus. Praegu on see selline living the dream elamus ning enese ületamine ja proovilepanek. Arvan, et peale pingelist üheksandat klassi oli aeg pingeid tõsta ja lennata mugavustsoonist pea 13 000 kilomeetri kaugusele. Ma rohkem siin kohal ei pläkuta, vahetusaastale minek on midagi, mida ei saa eriti üles kirjutada, seda tuleb elada.

MIKS JUST ARGENTIINA?
Ma vastasin sellele küsimusele juba SIIN, aga kordamine on tarkuse ema. Issi soovitas.

MILLINE/KUIDAS PERE ON?
Imeline - mul on ema-isa, kolm õde ja kolm koera.

KAS SA VÕID MULLE <jalgpallur>'I SÄRGI TUUA?
Vaatab jooksvalt - kas satun õigesse kohta ja kas on meeles.

KUIDAS SA 10 KUUD ILMA SÕPRADETA ÜLE ELAD?
Nagu keegi mulle valimispäeval ütles: "Vahetusaasta on nagu saastaeemaldus - need, kes polnud su päris-sõbrad, kaovad" ning nagu Vanessa Kärmas (VÕP 2014/15 Argentina) ja iga teine yfukas on öelnud "Päris-sõbrad ei kao kuhugi".

KAS SA KODU EI IGATSE?
Praegu on nii palju uut ja huvitavat, et väga ei ole aega Eesti elule mõelda, aga vahepeal on selline tunne, et laseks oma voodi siia saata.

MIS KEELES SA ÕPID?
Español, mu sõber, español.

KUIDAS SA TUNDIDES ARU SAAD?
Eeee, väga ei saa, aga ma annan oma parima. Arusaamisele aitab kaasa see, et nad on õppimisega sama kaugel, kui mina Eestis olin.

KAS SA VAHEPEAL KOJU EI SAA?
Ei saa

AGA JÕULUD?
Siin

AASTAVAHETUS?
Siin

SÜNNIPÄEV?
Ikka siin. Kõik, mis toimub kuni ~27. juunini, tähistan siin.

Aga loodame, et jõuan esmaspäevaks uue postituse teha. See "teen, kui jõuan"-kultuur on mind endasse haaranud- täna tegin kaks uinakut :D

Päikest
Eliise

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar