reede, 11. august 2017

6 PÄEVA LENNUNI!!

AEG LENDAB NII KIIRELT!!!!

Ma pole peaaegu kuus kuud midagi postitanud, sest alguses ei olnud väga millestki kirjutada ja järsku oli nii palju juhtunud, et enam ei teadnud, kust täpselt alustada. Ma alustan sealt, kust ma pooleli jäin ja loodan, et kõik olulise saab kirja :D

  • Ma sain lõpuks rahvusvahelise faili täidetud. Selle peale ütlen, et aega läks, aga asja sai. Selle rahvusvahelisega on nii, et seal oli hästi palju täita. Palju üles-allalaadimisi, piltide valimist ja enese kirjeldamist. Kuna ma lähen nii kaugesse riiki, oli ka üpris pikk nimekiri vaktsiinidest, mis teha tuli ja ka see võttis omajagu aega, sest peale igat vaktsiini olin 2-3 päeva palavikus. Lisaks vaevlesin mitu päeva hostfamily-kirja kirjutamise käes. See on selline tore fail, milles kirjeldad ennast, enda pere, miks valisid oma vahetusriigi ja miks nad peaksid just SINU valima. 
  • Üldiselt: kool, katsed, veel kooli, eksamid, klassireis, lõpetamine (ei puutu väga teemasse, aga minu jaoks siiski olulised sündmused)(eksamid läksid hästi, tänan küsimast)
  • 14. juuni sain Eva-Helenilt (üks hästi tore YFU kontoritöötaja, kes tegeleb väljaminevate õpilastega) telefoni kõne, et mulle on leitud PERE. See on nii oluline sündmus ja väärib omaette postitust, aga nii palju ütlen, et mul on kolm õde ja kolm koera.
  • Kodugruppide kohtumised. Informatiivsed koosviibimised inimestega, kes lähevad sinuga samasse piirkonda. Mulle ei sobinud kumbki oma kodugrupi kohtumisaeg ning juhtus nii, et mina ja üks Kanada tüdruk käisime Hollandi/Belgia ja Ladina-Ameerika vol2. kohtumistel. Ma muidu olin Ladina-Ameerika vol1, so close, yet so far. Mängisime erinevaid mänge, saime tohutult infot ja õppisime paremini oma lennukaaslasi tundma. 
  • Mulle suure ELO (eelorientatsioon) kuupäevad ei sobinud ning seepärast käisin koos Celia USA ja Brita Hiinaga väiksel ELO-l. Me saime nii palju uut infot, et päeva lõpuks mul pea valutas. Meile tehti kolmepäevane üritus mõne tunniga ju :D Rääkisime erinevatest ohtudest ning sellest, kellega kontakteeruda, kui tekib probleeme ja muud sellist kasulikku infot.
  • Ühel ilusal päeval käisin perega Soomes, et lõpuks ära teha Argentiina viisa. Sellele eelnes umbes kaks nädalat erinevate dokumentide taotlemist, kogumist, apostillimist ja tõlkimist ning ka kutse uuesti tegemist, sest mu nimi oli valesti kirjutatud. Soomes läks asi kiirelt- täitsime paar ankeeti ära, rääkisin veidike konsuliga ning sain peaaegu kohe ka viisa kätte. Kogu külaskäik saatkonda võttis umbes 30.minutit.
  • Esimene ja teine infopakett. Jee, veel infot ja faile!! Esimene infopakett sisaldas järgnevat: lennuinfot, vaktsiinisoovitusi, nõuandeid pangakaardi kasutamiseks, ja The Guide'i (pea 80leheline infofail, mis sisaldab tarvilikku infot ja näidetena teiste VÕPide kogemusi). Teises infopaketis oli viisainfo, taotlusankeet ja vanemate luba. 
See vist on kõik, mis vahepeal juhtunud on. Ma üritan enne minekut teha veel ühe postituse küsimustest, mida minu käest liiga palju küsitakse. Aga eks näis, aeg tõesti lendab linnutiivul.


Päikest,
Eliise




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar